Procedurální generování 3D scény v grafických enginech – Tomáš Ondřej
Tomáš Ondřej
Bachelor's thesis
Procedurální generování 3D scény v grafických enginech
Procedural generation of 3D scene in graphics engines
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá procedurálním modelováním 3D scény. V práci jsou představeny principy a metody, které umožňují vznik scény a její další úpravy. V rámci procedurálního modelování jsou využity prostředky, pomocí kterých lze vytvářet scénu s možností parametrizace jejích částí. Implementace takové scény je provedena promožnost interakce ve virtuální realitě.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10949
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2018
- Supervisor: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
- Reader: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ONDŘEJ, Tomáš. \textit{Procedurální generování 3D scény v grafických enginech}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/9plkef/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Počítačová grafika
Pavel Franěk -
2D grafika a animace v počítačových hrách
Lukáš Kučva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights