Tomáš Ondřej

Bachelor's thesis

Procedurální generování 3D scény v grafických enginech

Procedural generation of 3D scene in graphics engines
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá procedurálním modelováním 3D scény. V práci jsou představeny principy a metody, které umožňují vznik scény a její další úpravy. V rámci procedurálního modelování jsou využity prostředky, pomocí kterých lze vytvářet scénu s možností parametrizace jejích částí. Implementace takové scény je provedena promožnost interakce ve virtuální realitě.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2018
  • Supervisor: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
  • Reader: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové

University of Hradec Králové

Faculty of Informatics and Management

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Theses on a related topic

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 9plkef 9plkef/4
25/9/2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.