Tereza Bagarová

Bachelor's thesis

Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z

The influence of private labels on the shopping behaviour of the generation Z consumer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele generace Z při nákupu produktů privátních značek. Na základě výsledků dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů jsem zjistila, že nejdůležitějšími faktory jsou cena zboží, především pro domácnosti s nízkým příjmem, kvalita výrobku a také vlastní zkušenost s produktem privátní značky. Pozitivním zjištěním je fakt …more
Abstract:
The Bachelor thesis is dealing with identification of factors, which affects the behaviour of consumers generation Z at buying products of private labels. I found out, based on the results of my questionnaire survey and deep conversations, that the most important factors are goods price, especially for households with low income, the quality of product and also personal experience with product of private …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta