Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z – Tereza Bagarová
Tereza Bagarová
Bachelor's thesis
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
The influence of private labels on the shopping behaviour of the generation Z consumer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele generace Z při nákupu produktů privátních značek. Na základě výsledků dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů jsem zjistila, že nejdůležitějšími faktory jsou cena zboží, především pro domácnosti s nízkým příjmem, kvalita výrobku a také vlastní zkušenost s produktem privátní značky. Pozitivním zjištěním je fakt …moreAbstract:
The Bachelor thesis is dealing with identification of factors, which affects the behaviour of consumers generation Z at buying products of private labels. I found out, based on the results of my questionnaire survey and deep conversations, that the most important factors are goods price, especially for households with low income, the quality of product and also personal experience with product of private …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAGAROVÁ, Tereza. \textit{Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/9pmsmo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Financial Management
Theses on a related topic
-
Změny v chování zákazníků v kontextu nových technologií a jejich význam pro maloobchodní řetězce
Alexander Vasev -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
Andrea Lehká -
Vybrané aspekty chování maloobchodních potravinářských řetězců v ČR
Ondřej Škubna -
Chování spotřebitele v maloobchodních řetězcích v České republice
Barbora Plecháčková -
Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco
Mária Moravčíková -
Analýza spotřebitelského chování v prodejnách maloobchodní sítě Albert
Martina Špitová -
Dopad pandemie COVID-19 na chování spotřebitelů
Anna Solničková