Aleš PUC

Bachelor's thesis

Marketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj.

Marketing strategy and developement sport club: HIPODROM MOST a.s.
Abstract:
Má bakalářská práce pojednává o společnosti HIPODROM MOST a.s., sportovním klubu, kterého hlavní činností je provozování dostihových závodů. Bakalářská práce představuje historii areálu, popisuje současný stav hipodromu, jaké zaujímá místo na trhu mezi ostatními dostihovými závodišti na území České republiky a ostatními poskytovateli volnočasových aktivit ve spádové oblasti Mostecka. Popisuje dosavadní …more
Abstract:
My bachelor thesis is about a company HIPODROM MOST a.s., as a sports club which main activity is to organize horse races. The bachelor thesis presents history of the company; it describes current situation and its market share in racehorse business within the Czech Republic and the other providers of leisure activities at Mostecko region. The bachelor thesis describes current economic situation, its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Pilný, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PUC, Aleš. Marketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická