Analýza postojů spotřebitelů ke značce kvality ZK SK – Veronika Pitlová
Veronika Pitlová
Diplomová práce
Analýza postojů spotřebitelů ke značce kvality ZK SK
Analysis of Consumer Attitudes to the Quality Label ZK SK
Anotace:
Cieľom diplomovej práce bolo analyzovať postoje spotrebiteľov ku značke kvality Značka kvality SK. Medzi vedľajšie ciele výskumu patrilo predovšetkým zistenie, či je táto značka v povedomí spotrebiteľov, či vedia čo znamená a či ju preferujú pri nákupe potravín. V teoretickej časti sú popísané základné definície týkajúce sa správania spotrebiteľa. postojov spotrebiteľa ku značke a značiek všeobecne …víceAbstract:
The aim of the thesis was to analyze the attitudes of consumers to the brand quality ZK SK. The intermediate objectives included detection of position in the mind of customers, awareness, trustfulness and preferences. The theoretical part describes the basic definitions relating to consumer behavior. consumer attitudes to the brand and the brand in general. The third chapter focuses on the definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Klamání spotřebitelů prostřednictvím značek kvality
Šimon Seman -
Komunikace značky kvality KLASA
Klára Janečková -
Země původu potravin jako značka kvality
David VOLKE -
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Podporované zaměstnávání
Sandra RYJÁČKOVÁ