Ivana Stojánková

Bakalářská práce

Destinační marketing a management - současný stav v České republice

Destination marketing and management - present situation in the Czech republic
Anotace:
Na vymezeném území České republiky vyhledat ustavené a fungující destinační managementy, zjistit do jaké míry se od sebe vzájemně liší a do jaké míry naplňují teoretické představy o fungování destinačního managementu. Student provode jejich vzájemné porovnání a navíc popíše systém destinačního managementu v některé vyspělé turistické zemi Evropy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.