Destinační marketing a management - současný stav v České republice – Ivana Stojánková
Ivana Stojánková
Bakalářská práce
Destinační marketing a management - současný stav v České republice
Destination marketing and management - present situation in the Czech republic
Anotace:
Na vymezeném území České republiky vyhledat ustavené a fungující destinační managementy, zjistit do jaké míry se od sebe vzájemně liší a do jaké míry naplňují teoretické představy o fungování destinačního managementu. Student provode jejich vzájemné porovnání a navíc popíše systém destinačního managementu v některé vyspělé turistické zemi Evropy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.