Bc. Anzhelika Panaeva

Bakalářská práce

Event jako nástroj integrované marketingové komunikace

Event as a tool of integrated marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na event marketing jako nastroj integrované marketingové komunikace. Cílem této práce je zachycení teoretického a praktického pojmu event marketingu. Rozbor oddělných časti event marketingových procesu a různých typu event událostí. Hlavní náplň bakalářské práce však tvoří pohled na situaci v společnosti MoneyPolo. V této části se především zaměřuji na event marketingové …více
Abstract:
This diploma focuses on event marketing as a tool of integrated marketing communication. The goal is to catch theoretical as well as practical terms of event marketing, to analyze different parts of event marketing processes and various types of events. The main content of the diploma is created by a view of the situation of the particular company MoneyPolo. This part focuses mainly on event marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace