Marketingový výzkum sociální služby Vnučka do domu – Dalibor Jiříček
Dalibor Jiříček
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum sociální služby Vnučka do domu
Marketing research on the social service Vnučka do domu
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem sociální služby „Vnučka do domu“. Hlavním cílem je zjistit zájem o danou službu mezi osamocenými seniory 60+ v Praze a navrhnout konkrétní doporučení pro případnou realizaci. Vedlejší cíle jsou ověřit u dané skupiny seniorů motivaci službu zlepšovat, pojmenovat faktory, které podmiňují zájem o službu, potvrdit, že osamělost seniorů je aktuálním …moreAbstract:
This bachelor's dissertation deals with marketing research on the social service „Vnučka do domu“. The main goal is to verify the demand of the service between elderly people aged 60+ living lonely in Prague and offer concrete recommendations for further implementation of the service mentioned. Secondary goals are to verify the motivation to improve the service, confirm that loneliness of elderly people …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73422
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2018
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Veronika Hladká
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIŘÍČEK, Dalibor. \textit{Marketingový výzkum sociální služby Vnučka do domu} [online].
Praha, 2017 [cit. 2021-01-19]. Available from: <https://theses.cz/id/9q36y8/>.
Bachelor's thesis.
University of Economics, Prague.
Thesis supervisor Václav Stříteský.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Marketing neziskových organizací
Nikol Kissová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Subjektivní potřeba osob bez domova být informován o fungování sociální politiky se zaměřením na sociální dávky a poskytované sociální služby pro tyto osoby
Martina Škývarová -
Sociální služby v kontextu pomoci těhotným ženám v nepříznivé sociální situaci
Jana Procházková