How to Make Positive Climate in Heterogeneous Classes – Mgr. Ladislava Bílková, Ph.D.
Mgr. Ladislava Bílková, Ph.D.
Diplomová práce
How to Make Positive Climate in Heterogeneous Classes
How to Make Positive Climate in Heterogeneous Classes
Anotace:
Anotace Bílková, L. How to Make a Positive Climate in Hetorogeneous Classes, Diplomová práce. Brno: MU, 2007, s. 66. Tato práce je zaměřena na vytvoření pozitivní atmosféry při studiu cizích jazyků ve třídách s různými schopnostmi žáků. Jsou v ní zmíněny nezbytné vyučovací metody a přístupy učitele pro vytvoření pozitivního klimatu mezi žáky a učitelem. Jednotlivé metody jsou detailně popsány a měly …víceAbstract:
Abstract Bílková, L. How to Make a Positive Climate in Heterogeneous Classes, Diploma thesis. Brno: MU, 2007, p. 66. The aim of this diploma thesis is to create a positive atmosphere in heterogeneous classes. It discusses the indispensable teaching methods and the teacher’s approach for creating a positive climate between the teacher and the students. Individual teaching methods are described in details …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ixds1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Helena Havlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Možnosti rozvoje komunikačních schopností dětí s vývojovou dysfázií na konci předškolního věku prostřednictvím pohádky
Michaela Hrubá -
Aktuální přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Pavlína Koumarová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá