Analýza publika televizního sportovního vysílání optikou Genderu – Bc. Jana Pokorná
Bc. Jana Pokorná
Diplomová práce
Analýza publika televizního sportovního vysílání optikou Genderu
The analysis of televised sport audience from the gender perspective
Anotace:
Práce je prezentací výzkumu užívání a recepce sportovního televizního vysílání zaměřeného na publikum kategorizované primárně podle pohlaví. Hlavním cílem je jednak načrtnout strukturu českého publika sportu v televizi vzhledem k jeho základním socio-demografickým charakteristikám na celospolečenské úrovni, dále pak u jedné ze sociálních skupin tohoto publika, u vysokoškolských studentů a studentek …víceAbstract:
The thesis i a research presentation of televised sport using and reception of the audience cathegorized by gender. The central aim of the thesis is firstly to introduce the structure of Czech televised sport audience defined by his social and demographic characteristics, secondly to specify, with the assistance of survey resultes - by the selected group of fhe Univesity male and female students aged …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h3q7t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2007
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Recepce reklamy a komerčních stránek uživateli Facebooku
Kateřina Pelánová -
Recepce seriálu Ulice jeho pravidelnými divačkami
Petra STAREČKOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel