Petra Kubátová

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků

Marketing activities of school as a form of canvassing
Anotácia:
Velmi důležitou činností středních škol je nábor nových žáků. Ta se stává efektivní pouze tehdy, mají-li budoucí žáci dostatečné informace o dané střední škole a dále pak o konkrétním oboru, pro který se rozhodli. Informace o škole mohou uchazeči získat z různých zdrojů. Teoretická část vymezuje základní pojmy a význam marketingu pro školu a způsob motivace žáků. Autorka bakalářské práce v praktické …viac
Abstract:
A very important part of secondary school activities is recruiting new students. But this only becomes effective if potential pupils are given sufficient information about particular secondary school and field them decided to study. Pupils can get the information about school from different sources. The theoretical part deals with basic terms, motivation of pupils and sense of marketing for school …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB818

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedúci: Kamil Janiš
  • Oponent: Carmen Simonová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv