Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků – Petra Kubátová
Petra Kubátová
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků
Marketing activities of school as a form of canvassing
Anotácia:
Velmi důležitou činností středních škol je nábor nových žáků. Ta se stává efektivní pouze tehdy, mají-li budoucí žáci dostatečné informace o dané střední škole a dále pak o konkrétním oboru, pro který se rozhodli. Informace o škole mohou uchazeči získat z různých zdrojů. Teoretická část vymezuje základní pojmy a význam marketingu pro školu a způsob motivace žáků. Autorka bakalářské práce v praktické …viacAbstract:
A very important part of secondary school activities is recruiting new students. But this only becomes effective if potential pupils are given sufficient information about particular secondary school and field them decided to study. Pupils can get the information about school from different sources. The theoretical part deals with basic terms, motivation of pupils and sense of marketing for school …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedúci: Kamil Janiš
- Oponent: Carmen Simonová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová