Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků – Petra Kubátová
Petra Kubátová
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků
Marketing activities of school as a form of canvassing
Abstract:
Velmi důležitou činností středních škol je nábor nových žáků. Ta se stává efektivní pouze tehdy, mají-li budoucí žáci dostatečné informace o dané střední škole a dále pak o konkrétním oboru, pro který se rozhodli. Informace o škole mohou uchazeči získat z různých zdrojů. Teoretická část vymezuje základní pojmy a význam marketingu pro školu a způsob motivace žáků. Autorka bakalářské práce v praktické …moreAbstract:
A very important part of secondary school activities is recruiting new students. But this only becomes effective if potential pupils are given sufficient information about particular secondary school and field them decided to study. Pupils can get the information about school from different sources. The theoretical part deals with basic terms, motivation of pupils and sense of marketing for school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB818
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Kamil Janiš
- Reader: Carmen Simonová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová