Literární aktivity jako prostředek pro rozvoj sociálních dovedností u dětí v mateřské škole – Blanka DOBIÁŠOVSKÁ
Blanka DOBIÁŠOVSKÁ
Bakalářská práce
Literární aktivity jako prostředek pro rozvoj sociálních dovedností u dětí v mateřské škole
Bakalářská práce
Literary activities as a means of developing social skills in children in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem literárních aktivit na rozvoj sociálních dovedností u dětí předškolního věku v prostředí mateřské školy. Téma bylo zvoleno s ohledem na význam sociálních kompetencí pro úspěšnou adaptaci dětí ve školním i každodenním životě. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda a jak mohou konkrétní literární aktivity podporovat rozvoj spolupráce, komunikace, empatie a sebeovládání …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the impact of literary activities on the development of social skills in preschool children within the context of a nursery school. The topic was chosen with regard to the importance of social competencies for successful adaptation in both school and everyday life. The main objective of the thesis was to determine whether and how specific literary activities can support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavel Adámek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOBIÁŠOVSKÁ, Blanka. \textit{Literární aktivity jako prostředek pro rozvoj sociálních dovedností u dětí v mateřské škole}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/9qkf89/.
Jak správně citovat práci
DOBIÁŠOVSKÁ, Blanka. Literární aktivity jako prostředek pro rozvoj sociálních dovedností u dětí v mateřské škole. Ústí nad Labem, 2025. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Sociální inkluze dětí se SVP v předškolním vzdělávání ve vybraných mateřských školách
Eliška Dudková -
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Tereza Šimková -
Vztah předškolního vzdělávání k sociální a emoční inteligenci
Linda Procházková -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Možnosti předškolního vzdělávání v rámci České republiky a preference rodičů při výběru zařízení předškolního vzdělávání
Daniela Štipčáková -
Sociální pedagogika a inkluze dětí se speciálními potřebami: Inovace ve vzdělávání předškolních dětí
Adriana HALLOVÁ -
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Prevence předčasných odchodů ze vzdělávání se zaměřením na podporu předškolního vzdělávání
Šárka ŠILHANOVÁ