Kateřina Jachninová
Diplomová práce
Marketing hotelu Mövenpick
Anotace:
Práce se zabývá využitím marketingu v hotelovém provozu. Charakterizuje marketing služeb, marketing cestovního ruchu a pohostinství. Práce se zaměřuje na aplikaci marketingové strategie hotelu v praxi, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí hotelu, na zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Náplní práce je také analýza spokojenosti zaměstnanců a hostů hotelu Mövenpick.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
- Vedoucí: Libuše Mottlová
- Oponent: Pavel Veselý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2494
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zaměstnanců a finanční výkonnost podniku
Ivo Pospíšil -
Podniková kultura a její vliv na spokojenost zaměstnanců
Eliška Jeřábková -
Motivace a spokojenost zaměstnanců ve vybraném podniku
Petr Morávek -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Jana Blinková -
Vliv zaměstnaneckých výhod na motivaci a spokojenost zaměstnanců
Martin Sop -
Spokojenost zaměstnanců ve vybrané společnosti s kvalitou vzdělávání
Hana Tučníková -
Spokojenost a zpětná vazba zaměstnanců v podniku
Aneta Elišková -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Aneta Teichmannová