Kateřina Jachninová

Diplomová práce

Marketing hotelu Mövenpick

Anotace:
Práce se zabývá využitím marketingu v hotelovém provozu. Charakterizuje marketing služeb, marketing cestovního ruchu a pohostinství. Práce se zaměřuje na aplikaci marketingové strategie hotelu v praxi, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí hotelu, na zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Náplní práce je také analýza spokojenosti zaměstnanců a hostů hotelu Mövenpick.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
  • Vedoucí: Libuše Mottlová
  • Oponent: Pavel Veselý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2494

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management