Rozhodovací proces o nástupnictví v rodinné firmě formou prodeje – Lucie Klattová
Lucie Klattová
Diplomová práce
Rozhodovací proces o nástupnictví v rodinné firmě formou prodeje
Decision making process about succession in a family company by selling
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem rozhodování o prodeji rodinné firmy. Tento proces je rozdělený na dvě fáze – rozhodování o formě nástupnictví a následně o samotném prodeji. Cílem této práce je zjištění primární příčiny rozhodování o prodeji a zmapování obou fází rozhodovacího procesu Pro získání odpovědí byla zvolena případová studie, která využívá vytvořeného konceptuálního rámce postihující jak …víceAbstract:
Diploma thesis is dealing with the process of decision-making about succession in family company in form of the acquisition. This process is divided in two phases – decision-making about the succession and following acquisition. The goal of the thesis is exploration of primary cause of decision making about acquisition and mapping of both phases of the decision-making process. For obtaining the answers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Věra Králová
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Specifika prodeje rodinné firmy Zeta s.r.o.
Martin Vrkoč -
Vyhodnocení možností odchodu vlastníka z rodinné firmy
Ján Kvietok