Tvorba sylabu čtyřměsíčního kurzu se zaměřením na angličtinu pro pracovní prostředí. – Iveta Stambolijská
Iveta Stambolijská
Bachelor's thesis
Tvorba sylabu čtyřměsíčního kurzu se zaměřením na angličtinu pro pracovní prostředí.
Designing a four month course focusing on Business English
Abstract:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá základními teoretickými a empirickými poznatky, které byly využity při sestavování kurzu pro firemní výuku. Cílem této práce je tvorba sylabu pro jazykový kurz, který obsahuje šestnáct vyučovacích hodin se zaměřením na pracovní prostředí. Program je navržen pro studenty se znalostí anglického jazyka na středně pokročilé úrovni. Zhotovený plán hodin by se v budoucnu …moreAbstract:
Abstract This bachelor thesis deals with basic theoretical and empirical findings that have been utilized during the creation of the company course. The aim is to design a syllabus for a language course focused on a professional field which consists of sixteen lessons. The programme has been created for English students at intermediate level of knowledge. The programme could become an inspiration for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 1. 2016
Identifier:
http://is.akcentcollege.cz/th/4441/ac_b/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2016
- Supervisor: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
- Reader: BA Catherine Bowden
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STAMBOLIJSKÁ, Iveta. \textit{Tvorba sylabu čtyřměsíčního kurzu se zaměřením na angličtinu pro pracovní prostředí.} Online. Bachelor's thesis. Praha: Prague City University. 2016. Available from: https://theses.cz/id/9qqb8a/. [cit. 2024-04-20].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English as Foreign Language
Theses on a related topic
-
The Use of Drama Techniques in Teaching Adult EFL Students
Martina Váchová -
Význam a specifika vzdělávání dospělých osob s lehkým mentálním postižením
Daniela VÁVROVÁ -
Diagnostic test accuracy of existing practices identifying type 2 pre-diabetes in children: a systematic review of diagnostic test evidence
Dagmar TUČKOVÁ -
Evaluace kardiogenní synkopy, polohový test v diagnostickém algoritmu synkop
Jiří PLÁŠEK -
Test hvězd a vln jako pomocný diagnostický prostředek rozumového vývoje
Iveta MARTINKOVÁ -
An Example of Needs Analysis Implementation into an ESP Course
Alena Fialová -
Needs Analysis, Its Implementation and Effectiveness in an EFL Online Course: A Case Study
Dominik Frýbort -
Příprava, pilotáž a evaluace zážitkově-vzdělávacího kurzu pro táborové praktikanty
Martina Veverková