CRM - Řízení vztahů se zákazníky – Bc. Michaela Strnadová
Bc. Michaela Strnadová
Bachelor's thesis
CRM - Řízení vztahů se zákazníky
CRM - Customer Relationship Management
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá oblastí řízení vztahů se zákazníky. V teoretické části popisuje CRM jako souhrnný celek, vymezuje základní pojmy, strukturu, jednotlivé fáze vztahu se zákazníkem, časté problémy a také reaguje na rychlé změny dnešního prostředí. V praktické části rozebírá metody v řízení vztahů se zákazníky v mezinárodní korporaci Hogan Lovells, analyzuje jednotlivé kroky ve fázích vztahu …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with subject of Customer Relationship Management. The theoretical part describes CRM as a whole, defines the basic ideas, structure, particular phases of the relationship with customer, problems encountered and reacts to today´s rapidly changing environment. The practical part analyses methods in managing of relationship at international corporation Hogan Lovells, examines …viacKľúčové slová
Hodnota CRM řízení vztahů se zákazníky zákazník technologie vztah strategie potřeba požadavek.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bzt5n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková