Bc. Michaela Strnadová

Bachelor's thesis

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

CRM - Customer Relationship Management
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá oblastí řízení vztahů se zákazníky. V teoretické části popisuje CRM jako souhrnný celek, vymezuje základní pojmy, strukturu, jednotlivé fáze vztahu se zákazníkem, časté problémy a také reaguje na rychlé změny dnešního prostředí. V praktické části rozebírá metody v řízení vztahů se zákazníky v mezinárodní korporaci Hogan Lovells, analyzuje jednotlivé kroky ve fázích vztahu …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with subject of Customer Relationship Management. The theoretical part describes CRM as a whole, defines the basic ideas, structure, particular phases of the relationship with customer, problems encountered and reacts to today´s rapidly changing environment. The practical part analyses methods in managing of relationship at international corporation Hogan Lovells, examines …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní