Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství – Kamila Machová
Kamila Machová
Bachelor's thesis
Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství
Internet Marketing: Competitive Business Intelligence Perspective
Anotácia:
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit se s možnostmi internetového marketingu z pohledu konkurenčního zpravodajství, a to zejména online prodávajících firem. Na základě informací získaných ze skutečného internetového marketingu vybraných firem se práce zaměřuje především na analýzu využitelnosti těchto informací v konkurenčním zpravodajství.Abstract:
The aim of this work is to shed more light on the current possibilities of internet marketing from the perspective of competitive intelligence. Based on marketing information from selected online-selling companies, the thesis focuses on analyzing the usability of such information in terms of contemporary competitive business intelligence.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Hana Kopáčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machová, Kamila. Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství . Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management
Práce na příbuzné téma
-
Význam konkurenčního zpravodajství v podnikatelské sféře, vlivově obranné a ofenzivní zpravodajství jako prostředek konkurenčního boje a marketingu
Pavel ZAPLETAL -
Projekt využití konkurenčního zpravodajství vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Jana BEDNAŘÍKOVÁ -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Problematika internetu věcí (Internet of things) v trestné činnosti
Štěpán Rak -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
Use of Internet in the Pharmaceutical Industry in China
Fang Fang