Analýza trhu nabídky nástrojů SCRM – Michaela Müllerová
Michaela Müllerová
Diplomová práce
Analýza trhu nabídky nástrojů SCRM
Market analysis of SCRM tools supply
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analyzováním trhu nástrojů Social Customer Relationship Ma-nagementu ve firmách a uvedením do této problematiky a vysvětlením pojmů, které se Social Customer Relationship Managementem souvisí. Práce si klade za cíl seznámit čtenáře obecně s problematikou CRM s důrazem na SCRM, vysvětlit, jak lze ve firmách využít SCRM, provést dotazníkové šetření o povědomí o SCRM ve firmách …víceAbstract:
This diploma thesis deals with market analysis of Social Customer Relationship Manage-ment tools in companies, introduction to this issue and explanation of the terms that are related to the Social Customer Relationship Management. The aim of this work is to introduce the reader with the general issues of CRM with emphasis on SCRM, to explain how can the SCRM tools be used in companies, to perform …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40531
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Zuzana Šedivá
- Oponent: Jan Pour
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40531
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
CRM s akcentem na sociální sítě
Jakub Niec