Michaela Müllerová

Diplomová práce

Analýza trhu nabídky nástrojů SCRM

Market analysis of SCRM tools supply
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analyzováním trhu nástrojů Social Customer Relationship Ma-nagementu ve firmách a uvedením do této problematiky a vysvětlením pojmů, které se Social Customer Relationship Managementem souvisí. Práce si klade za cíl seznámit čtenáře obecně s problematikou CRM s důrazem na SCRM, vysvětlit, jak lze ve firmách využít SCRM, provést dotazníkové šetření o povědomí o SCRM ve firmách …více
Abstract:
This diploma thesis deals with market analysis of Social Customer Relationship Manage-ment tools in companies, introduction to this issue and explanation of the terms that are related to the Social Customer Relationship Management. The aim of this work is to introduce the reader with the general issues of CRM with emphasis on SCRM, to explain how can the SCRM tools be used in companies, to perform …více
 

Klíčová slova

sociální média SCRM CRM

Keywords

SCRM social media CRM
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Zuzana Šedivá
  • Oponent: Jan Pour

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40531

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie