Bednář Bednář

Bachelor's thesis

Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky

Communication strategies for building and value management of a selected brand
Abstract:
Téma bakalářské práce se zabývá komunikační strategií pro budování a řízení pivní značky. Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační strategii budování a řízení hodnoty značky. Za pomoci vlastního zkoumání navrhnout doporučení pro další průběh budování této značky. V teoretické části je popsána marketingová komunikace a její nástroje. V praktické části je provedena komparativní analýza s dotazníkovým …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis deals with the communication strategy for building and managing the beer brand. The aim of the bachelor thesis is to analyse the communication strategy of building and managing the value of brand. With the help of our own research, to propose recommendations for the further process of building this brand. The theoretical part describes marketing communication and its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2022
  • Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.