Znaková funkce zvuku jako princip zvukové tvorby – Kryštof Blabla
Kryštof Blabla
Bakalářská práce
Znaková funkce zvuku jako princip zvukové tvorby
Sound in its sign function as a principle of sound design
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu znakové funkce zvuku v pojetí oboru zvukové tvorby audiovizuálního média. Práce si klade tři cíle: nastínit současný vědecký způsob uvažování o dané problematice, prezentovat zvuk jakožto znak ve strukturálním pojetí zvukové sémantiky a syntetizovat tyto poznatky pro potřeby zvukové dramaturgie audiovizuálního média. V první části této práce je uvedena teoretická …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of sound in its function as a sign, in the context of sound design in audiovisual media. The thesis has three goals: to outline the current scientific direction of the topic, to present sound as a sign in the structural concept of sound semantics, and to synthesize this knowledge for the needs of sound dramaturgy in audiovisual media. The first part of this …víceKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
sémiotikaKlíčová slova
zvuk (film)Klíčová slova
zvuková dramaturgie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13632
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
- Vedoucí: Jakub KUDLÁČ
- Oponent: Martin OŽVOLD
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Zvuková dramaturgie ve filmech Darrena Aronofského
Michael Kocáb -
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
Nicolas Henry Atcheson -
Zvuková dramaturgie v díle Jima Jarmusche
Martin Kuhn -
Zvuková dramaturgie mazací hlavy a PI perspektivou úzkosti jako filozofického pojmu
Tomáš Jiřička -
Zvuková dramaturgie v současném českém a slovenském dokumentárním filmu
Jiří Hloušek -
Zvuková dramaturgie počítačových her
Tomáš Oramus -
Zvuková dramaturgie v současném americkém seriálu
Adam Levý