Princípy sieťového marketingu a jeho aplikácia vo firme "Forever living" – Bc. Mariana Tkáčová
Bc. Mariana Tkáčová
Bakalářská práce
Princípy sieťového marketingu a jeho aplikácia vo firme "Forever living"
The principles of the network marketing and his application in the company “Forever living”
Abstract:
The bachelor thesis presents the issue of a network marketing with regard to the selected organization. The aim of the thesis is to give a definition of a network marketing in the theoretical - analytical level, its importance, its objectives and the current application. The thesis specifically focuses on the selected enterprise in order to describe the network marketing. Based on the selected company …víceAbstract:
Bakalárska práca predstavuje problematiku sieťového marketingu zo zreteľom na vybranú organizáciu. Cieľom práce je v teoreticko-analytickej rovine definovať sieťový marketing, jeho význam, ciele a súčasné uplatnenie. Práca sa špecificky zameriava na vybraný podnik s cieľom priblíženia sieťového marketingu. Na základe vybraného podniku, ktorým je spoločnosť Forever Living Products práca predstavuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/dbh2g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2019
- Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TKÁČOVÁ, Mariana. \textit{Princípy sieťového marketingu a jeho aplikácia vo firme ''Forever living''}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/9rd0h3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová -
Sieťový marketing ako príleźitosť
Dušan Miššik -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Motivace účastníků v systému síťového marketingu
Eva Korená -
MHD jako distributor reklamních sdělení
Marcela Lindnerová