Bc. Matej Koyš

Bachelor's thesis

Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19

Examining the changes in consumer behaviour in the second hand market during the covid-19 crisis
Abstract:
Před krizí COVID-19 bylo pozorováno, že zapojení spotřebitelů na trhu s použitým zbožím neustále roste. Po vypuknutí pandemie se však životy lidí změnily a také jejich nákupní zvyklosti. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat změny spotřebitelského chování na trhu s použitým zbožím během krize COVID-19, odhalit základní motivace těchto změn a předložit doporučení do budoucna pro podniky prodávající …more
Abstract:
Before the COVID-19 crisis it was observed that consumer engagement in the second-hand market was on a steady rise. However, after the pandemic began, people's lives were changed and their shopping pat-terns too. The goal of this bachelor thesis is to examine the changes in consumer behaviour in the second-hand market during the COVID-19 crisis, reveal the underlying motivations for these changes and …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2022
  • Supervisor: M.Sc. Jessica Omieye Amiesimaka
  • Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management