Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19 – Bc. Matej Koyš
Bc. Matej Koyš
Bachelor's thesis
Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19
Examining the changes in consumer behaviour in the second hand market during the covid-19 crisis
Abstract:
Před krizí COVID-19 bylo pozorováno, že zapojení spotřebitelů na trhu s použitým zbožím neustále roste. Po vypuknutí pandemie se však životy lidí změnily a také jejich nákupní zvyklosti. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat změny spotřebitelského chování na trhu s použitým zbožím během krize COVID-19, odhalit základní motivace těchto změn a předložit doporučení do budoucna pro podniky prodávající …moreAbstract:
Before the COVID-19 crisis it was observed that consumer engagement in the second-hand market was on a steady rise. However, after the pandemic began, people's lives were changed and their shopping pat-terns too. The goal of this bachelor thesis is to examine the changes in consumer behaviour in the second-hand market during the COVID-19 crisis, reveal the underlying motivations for these changes and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uu4x7/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: M.Sc. Jessica Omieye Amiesimaka
- Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOYŠ, Matej. \textit{Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/9rf8yv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
A study on Online Shopping in Bangladesh - Case of Daraz Company
Robiul Islam -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel