Bc. Matej Koyš

Bachelor's thesis

Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19

Examining the changes in consumer behaviour in the second hand market during the covid-19 crisis
Anotácia:
Před krizí COVID-19 bylo pozorováno, že zapojení spotřebitelů na trhu s použitým zbožím neustále roste. Po vypuknutí pandemie se však životy lidí změnily a také jejich nákupní zvyklosti. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat změny spotřebitelského chování na trhu s použitým zbožím během krize COVID-19, odhalit základní motivace těchto změn a předložit doporučení do budoucna pro podniky prodávající …viac
Abstract:
Before the COVID-19 crisis it was observed that consumer engagement in the second-hand market was on a steady rise. However, after the pandemic began, people's lives were changed and their shopping pat-terns too. The goal of this bachelor thesis is to examine the changes in consumer behaviour in the second-hand market during the COVID-19 crisis, reveal the underlying motivations for these changes and …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedúci: M.Sc. Jessica Omieye Amiesimaka
  • Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management