Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19 – Bc. Matej Koyš
Bc. Matej Koyš
Bakalářská práce
Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19
Examining the changes in consumer behaviour in the second hand market during the covid-19 crisis
Anotace:
Před krizí COVID-19 bylo pozorováno, že zapojení spotřebitelů na trhu s použitým zbožím neustále roste. Po vypuknutí pandemie se však životy lidí změnily a také jejich nákupní zvyklosti. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat změny spotřebitelského chování na trhu s použitým zbožím během krize COVID-19, odhalit základní motivace těchto změn a předložit doporučení do budoucna pro podniky prodávající …víceAbstract:
Before the COVID-19 crisis it was observed that consumer engagement in the second-hand market was on a steady rise. However, after the pandemic began, people's lives were changed and their shopping pat-terns too. The goal of this bachelor thesis is to examine the changes in consumer behaviour in the second-hand market during the COVID-19 crisis, reveal the underlying motivations for these changes and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uu4x7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: M.Sc. Jessica Omieye Amiesimaka
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
A study on Online Shopping in Bangladesh - Case of Daraz Company
Robiul Islam -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel