Využití marketingu pro zavedení nabídky osobních tréninků tenisu pro děti v Jihlavě – Karel Vesecký
Karel Vesecký
Bachelor's thesis
Využití marketingu pro zavedení nabídky osobních tréninků tenisu pro děti v Jihlavě
Use of Marketing to Build Tennis Personal Training Offer for Children in Jihlava
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zjistit potenciál rozvoje tenisu v Jihlavě, a to pomocí marketingového výzkumu mezi rodiči školáků ve věku 6-8 let. Kvantitativní výzkum mezi zvoleným segmentem bude provedený formou on-line dotazování. Výsledky šetření, spolu s analýzou tržního prostředí, povedou k návrhu podoby nové služby – osobního trenéra tenisu pro děti v Jihlavě.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.