Maryana Savchyn

Bakalářská práce

Vnímání a vliv značek na obyvatele ČR

The impact and perception of brands to the inhabitants of Czech Republic
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jak značky působí na obyvatele České republiky, jak je ovlivňují v každodenním rozhodování. Jak je vnímají a zda je považují za něco podstatného, co má v dnešním světě nezastupitelnou roli. Záměrem je také otestovat, zda je znají a mají o značkách přehled. Zda jim dávají přednost před méně známými produkty. V jakých oblastech věnují více pozornosti značce. Jaké …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to find out, how the brands work to the inhabitants of Czech Republic, how to they affect them in their daily decision-making. How it is perceived and whether it is considered to be something significant has a vital role in today's world. The intention is to also test whether it is know and care about the brand list. Whether they prefer the less known products. In what …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Jiří Kotmel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35282