Možnosti rozlišení pozitivního a negativního dopadu reklamy na chování lidí – Bc. Darya Kovalenko
Bc. Darya Kovalenko
Bakalářská práce
Možnosti rozlišení pozitivního a negativního dopadu reklamy na chování lidí
Resolution Options of Positive and Negative Effects of Advertising on People’s Behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá všestrannou analýzou vlivu reklamy jako součásti marketingového mixu. V teoretické části rozebírám pojem reklama, její úlohu a funkce. Dále se zabývám dopadem reklamy na spotřebitele, a to z pohledu efektivity, motivace a psychologického vlivu na chování lidí. V praktické části je provedená analýza vybrané reklamy ze strany jejího vnímání spotřebitelem. Na základě provedeného …víceAbstract:
Bachelor thesis includes comprehensive analysis of the impact of advertising as part of the marketing mix. In this part I analyze the concept of advertising, its role and functions. Furthermore, the impact of advertising on consumers is considered from the prespective of efficiency, motivation and psychological influence on people's behavior. In the practical part the analysis of the selected advertisment …víceKlíčová slova
Reklama reklamní kampaň dopady reklamy hodnocení dopadu chování lidí motivace psychologie v reklamě efektivita reklamy pozitivní vliv negativní vliv Marlboro analýza reklamy dotazníková sonda „Nebuď možná buď Marlboro“. Advertisment advertising campaign advertising impact impact assessment human behavior motivation psychology of advertisement advertising effectiveness positive effect negative effect advertising analysis questionnaire probe "Dont be maybe be Marlboro".
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e9sq1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Michal Kožešník -
Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku
Tereza Hadravová -
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová -
Racionálne versus emocionálne apely v reklame
Denisa Truchlá -
Primenenije izobrazitel'no-vyrazitel'nych sredstv v reklame
Liudmila Berezina