Možnosti rozlišení pozitivního a negativního dopadu reklamy na chování lidí – Bc. Darya Kovalenko
Bc. Darya Kovalenko
Bachelor's thesis
Možnosti rozlišení pozitivního a negativního dopadu reklamy na chování lidí
Resolution Options of Positive and Negative Effects of Advertising on People’s Behavior
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá všestrannou analýzou vlivu reklamy jako součásti marketingového mixu. V teoretické části rozebírám pojem reklama, její úlohu a funkce. Dále se zabývám dopadem reklamy na spotřebitele, a to z pohledu efektivity, motivace a psychologického vlivu na chování lidí. V praktické části je provedená analýza vybrané reklamy ze strany jejího vnímání spotřebitelem. Na základě provedeného …moreAbstract:
Bachelor thesis includes comprehensive analysis of the impact of advertising as part of the marketing mix. In this part I analyze the concept of advertising, its role and functions. Furthermore, the impact of advertising on consumers is considered from the prespective of efficiency, motivation and psychological influence on people's behavior. In the practical part the analysis of the selected advertisment …moreKeywords
Reklama reklamní kampaň dopady reklamy hodnocení dopadu chování lidí motivace psychologie v reklamě efektivita reklamy pozitivní vliv negativní vliv Marlboro analýza reklamy dotazníková sonda „Nebuď možná buď Marlboro“. Advertisment advertising campaign advertising impact impact assessment human behavior motivation psychology of advertisement advertising effectiveness positive effect negative effect advertising analysis questionnaire probe "Dont be maybe be Marlboro".
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e9sq1/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2016
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Michal Kožešník -
Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku
Tereza Hadravová -
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová -
Racionálne versus emocionálne apely v reklame
Denisa Truchlá -
Primenenije izobrazitel'no-vyrazitel'nych sredstv v reklame
Liudmila Berezina