Bc. Darya Kovalenko

Bakalářská práce

Možnosti rozlišení pozitivního a negativního dopadu reklamy na chování lidí

Resolution Options of Positive and Negative Effects of Advertising on People’s Behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá všestrannou analýzou vlivu reklamy jako součásti marketingového mixu. V teoretické části rozebírám pojem reklama, její úlohu a funkce. Dále se zabývám dopadem reklamy na spotřebitele, a to z pohledu efektivity, motivace a psychologického vlivu na chování lidí. V praktické části je provedená analýza vybrané reklamy ze strany jejího vnímání spotřebitelem. Na základě provedeného …více
Abstract:
Bachelor thesis includes comprehensive analysis of the impact of advertising as part of the marketing mix. In this part I analyze the concept of advertising, its role and functions. Furthermore, the impact of advertising on consumers is considered from the prespective of efficiency, motivation and psychological influence on people's behavior. In the practical part the analysis of the selected advertisment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní