Key Reasons Behind the Success of Netflix – Simona Miškóciová
Simona Miškóciová
Bakalářská práce
Key Reasons Behind the Success of Netflix
Hlavní důvody úspěchu Netflixu
Anotace:
Tato práce zkoumá úspěch Netflixu. Cílem je definovat a popsat nejdůležitější aspekty a také kroky, které vedly k mimořádnému růstu této společnosti a dokázat, že Netflix je skutečně úspěšná společnost. Mezi zkoumaná témata patří globální expanze, tvorba originálního obsahu, zacházení se zákazníky, obchodní kultura, společenská odpovědnost firmy a životaschopnost firmy. Hlavní důraz je kladen na vysvětlení …víceAbstract:
This thesis investigates the success of Netflix. The goal is to define and describe the most important aspects, as well as steps that have led to the extraordinary growth of this company and to prove that Netflix is in fact a successful company. Researched topics include global expansion, original content creation, customer treatment, business culture, corporate social responsibility, and business …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2023
- Vedoucí: Radek Čajka
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Decentralized Application for Video Streaming and Original Content Production Service
Jan Gorol -
Private streaming service
Michal Sokolík -
Systém pro analýzu stavů video přehrávačů a reporting
Branislav Novotný -
Understanding drivers of success in the "Business Angel" entrepreneur relationship
Cian O'Sullivan -
The role of beauty and attractiveness in life-success; how beauty matters in the Czech Republic
Veronika Somorová -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
Strategie expanze českých podniků na trhy východní Afriky v oblasti služeb
Ondřej Zámečník -
Strategie expanze drobné firmy
Žaneta Stradiotová