Antonio Janeček
Bakalářská práce
BI model pro vývoj videoher
BI model for game development
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na Business Intelligence v oblasti designu videoher. Tato oblast je zúžena na videohry s rozpočtem nad 1 mil. dolarů. Práce nabízí podklady pro zavedení modelu pro podporu rozhodování při vývoji těchto her. Pro potřeby modelu je užito standartních nástrojů BI praxe, které byly upraveny pro vývoj. Model samotný se skládá z datového skladu a analytických úloh z něho vycházejících …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with Business Intelligence in the area of videogame design. This area has been further narrowed down to videogames with a budget over 1 mil. dollars. The thesis offers a model focused on decision making support in game development. Standard BI tools have been used in the model, albeit modified for project development. The model itself is comprised of a data warehouse and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Jarmila Pavlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76686
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a tvorba počítačové videohry
Jiří Kuldanek