Antonio Janeček

Bakalářská práce

BI model pro vývoj videoher

BI model for game development
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na Business Intelligence v oblasti designu videoher. Tato oblast je zúžena na videohry s rozpočtem nad 1 mil. dolarů. Práce nabízí podklady pro zavedení modelu pro podporu rozhodování při vývoji těchto her. Pro potřeby modelu je užito standartních nástrojů BI praxe, které byly upraveny pro vývoj. Model samotný se skládá z datového skladu a analytických úloh z něho vycházejících …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with Business Intelligence in the area of videogame design. This area has been further narrowed down to videogames with a budget over 1 mil. dollars. The thesis offers a model focused on decision making support in game development. Standard BI tools have been used in the model, albeit modified for project development. The model itself is comprised of a data warehouse and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Pour
  • Oponent: Jarmila Pavlíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76686

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma