Lucie ŘEZÁČOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing produktu Radegast Birell
Marketing of the product Radegast Birell
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je marketing produktu Radegast Birell. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní pojmy marketingu, marketingový mix a jednotlivé prvky marketingového mixu. Následuje seznámení s firmou Plzeňský Prazdroj, a. s. a jejími produkty. Dále je zde uveden popis nealkoholických piv a podrobněji nealkoholické pivo Birell. Druhá …moreAbstract:
The theme of this bachelor?s work is the marketing of the product Radegast Birell. The work is divided into two parts, a theoretic and a practical part. There are defined the basic concepts of the marketing, marketing mix and individual factors of the marketing mix in the first part. Further there is a presentation of the company Plzeňský Prazdroj, a. s. and its products. There are also described non …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
42145
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Julie Brožová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘEZÁČOVÁ, Lucie. Marketing produktu Radegast Birell. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Event marketing značky Birell pro rok 2017
David Kolda -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Kateřina Kloidová -
Marketingový výzkum - výzkum propagace a komunikace produktu
Radek Šonka -
Marketingová propagace produktu Face - up!
Lucie Ramplová