Petra ČECHOVÁ

Bachelor's thesis

Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau

Common Marketing Strategies in Wine Growing Used in the Regions of South Moravia and Lower Austria.
Abstract:
My final project will examine marketing strategies and marketing mix within the wine-growing industry. I have chosen geographical areas of South Moravia and Lower Austria, which will be in theory defined. I will further describe general marketing strategies and components of marketing mix. The practical part of my project will consider the differences between the components of marketing mix used by …more
Abstract:
Ve své práci se zabývám marketingovými strategiemi a marketingovým mixem ve vinařství. Zvolila jsem oblast jižní Moravy, kde jsem vyrostla a Dolního Rakouska, které jsem v teoretické části popsala. Dále jsem charakterizovala všeobecné marketingové strategie a marketingový mix. V praktické části referuji o tom, které složky marketingového mixu používají naši vinaři a které rakouští vinaři. Získané informace …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Helga Silke Gester, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČECHOVÁ, Petra. Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe