Ondřej Paus

Bachelor's thesis

Racionalizace technologie provozu vlaků v úseku Hranice na Moravě - Valašské Meziříčí

Abstract:
Cílem této práce je racionalizace technologie provozu vlaků v úseku Hranice na Moravě (mimo) - Valašské Meziříčí (mimo), a to na základě analýzy úseku z hlediska infrastruktury, provozu vlaků a provozních situací. Následné navržení změn řeší nevhodný stav zjištěný analýzou a vyhodnocení jednotlivých návrhů změn vychází ze současného i výhledového stavu infrastruktury i provozu na trati.
Abstract:
The aim of this work is the rationalization of train operation technology on the railway line Hranice na Moravě (outside) - Valašské Meziříčí (outside), based on an analysis of the section from the point of view of infrastructure, train operation and operational situations. The subsequent proposal of changes solves the unsuitable state identified by the analysis, and the evaluation of individual proposed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Matuška, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Paus, Ondřej. Racionalizace technologie provozu vlaků v úseku Hranice na Moravě - Valašské Meziříčí . Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera