Victoria Gimranova

Bakalářská práce

Sexismus v českých a ruských reklamách

Sexism in Czech and Russian commercials
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je porovnat rozdíly ve vnímání a postojích k sexismu v reklamě v České republice a v Ruské federaci. Obě země budou představeny a analyzovány s ohledem na sexistické reklamy, které firmy ve vybraných státech zveřejňují. K dosažení tohoto cíle budou obě země prezentovány pomocí vizuální obsahové analýzy, Česká republika bude doplněna dotazníky a Ruská federace prostřednictvím …více
Abstract:
This study aims to compare differences in perceptions and attitudes toward sexism in advertising in the Czech Republic and in the Russian Federation. Both countries will be introduced and analysed with regards to sexist advertisements the companies of chosen countries published. To achieve this objective, both of the countries will be presented using visual content analysis, Czech Republic will be …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta