Trojúhelník v českých učebnicích v proměnách věků – Gabriela DĚDKOVÁ
Gabriela DĚDKOVÁ
Bachelor's thesis
Trojúhelník v českých učebnicích v proměnách věků
The triangle in Czech textbooks through the ages
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na historický vývoj výuky jedné oblasti geometrie, a to na příkladu, jak byl v průběhu času prezentován koncept trojúhelníku v matematických učebnicích. Práce zkoumá, jak se výklad trojúhelníků proměnil od 19. století do současnosti a jak tyto změny odrážejí vývoj pedagogických metod a očekávání výsledků vzdělávání. Kromě analýzy textového obsahu učebnic, jejich ilustrací …viacAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the historical development of the teaching of one area of geometry, specifically how the concept of the triangle has been presented in mathematical textbooks over time. The work examines how the explanation of triangles has evolved from the 19th century to the present day and how these changes reflect the development of pedagogical methods and educational outcome expectations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jiří Přibyl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DĚDKOVÁ, Gabriela. Trojúhelník v českých učebnicích v proměnách věků. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Mathematics / MA INF 4178
Práce na příbuzné téma
-
Využití programu wxMaxima ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Kryštof PARÁK -
Inovační metody vzdělávání a rozvoje pedagogických pracovníků
Adam Gaisler -
Aktivizační metody ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Aneta PETRÁŠOVÁ -
Pedagogické metody výuky pro funkci hasič-strojník
Jaromír Souček -
Mnohočetná případová studie vlivu zavedení konceptu vzdělávání mimořádně nadaných dětí do výuky na malotřídní škole
Helena Fikarová -
Výukové materiály k seznámení s historií vývoje geometrie a s ní souvisejících disciplín
Monika GREGOROVÁ -
Platforma pro vývoj interaktivních výukových materiálů
Marek Teuchner -
Distanční výukové materiály pro výuku webových technologií
Jan Dušek