Návrh marketingové kampaně pro restaurace rychlého občerstvení – Jiří Bujnoch
Jiří Bujnoch
Master's thesis
Návrh marketingové kampaně pro restaurace rychlého občerstvení
Marketing Campaign Design for the Fast Food Restaurants
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové kampaně pro restaurace SUBWAY® v České republice založený na informacích získaných prostřednictvím marketingového výzkumu. V teoretické části práce jsou interpretována teoretická východiska marketingové komunikace, je zde provedena charakteristika trhu rychlého občerstvení a konkrétní charakteristika restaurací SUBWAY® Ostrava. V praktické části práce je …moreAbstract:
The aim of the thesis is marketing campaign design for SUBWAY® restaurants in the Czech Republic based on information obtained through marketing research. In the theoretical part is interpreted theoretical basis of marketing communication, characteristic of fast food market and concrete characteristics of SUBWAY® restaurants in Ostrava. In the practical part of the thesis is described descriptive marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107196
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Markéta Zajarošová
- Reader: Pavel Tomeš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUJNOCH, Jiří. \textit{Návrh marketingové kampaně pro restaurace rychlého občerstvení}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/9s8l8u/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Organizační struktura restaurace McDonalds
Drabik Drabik -
Podnikatelský záměr – otevření restaurace rychlého občerstvení
Michael Koranda -
Environmentální a lokálně - ekonomické aspekty rychlého občerstvení a běžné restaurace na Brněnsku: případová studie
Adéla Kroupová -
Hospodaření restaurace rychlého občerstvení
Martin Hoffmann -
Podnikatelský záměr - otevření restaurace rychlého občerstvení
Radovan Šifra -
Podnikatelský záměr založení restaurace rychlého občerstvení
Michal Kubíček -
Personální řízení v síti restaurací rychlého občerstvení
Jan Kamiš -
Podnikatelský plán na založení restaurace rychlého občerstvení a kavárny
Jan BARTONÍK