Návrh marketingové kampaně pro restaurace rychlého občerstvení – Jiří Bujnoch
Jiří Bujnoch
Diplomová práce
Návrh marketingové kampaně pro restaurace rychlého občerstvení
Marketing Campaign Design for the Fast Food Restaurants
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové kampaně pro restaurace SUBWAY® v České republice založený na informacích získaných prostřednictvím marketingového výzkumu. V teoretické části práce jsou interpretována teoretická východiska marketingové komunikace, je zde provedena charakteristika trhu rychlého občerstvení a konkrétní charakteristika restaurací SUBWAY® Ostrava. V praktické části práce je …víceAbstract:
The aim of the thesis is marketing campaign design for SUBWAY® restaurants in the Czech Republic based on information obtained through marketing research. In the theoretical part is interpreted theoretical basis of marketing communication, characteristic of fast food market and concrete characteristics of SUBWAY® restaurants in Ostrava. In the practical part of the thesis is described descriptive marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107196
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Pavel Tomeš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura restaurace McDonalds
Drabik Drabik -
Environmentální a lokálně - ekonomické aspekty rychlého občerstvení a běžné restaurace na Brněnsku: případová studie
Adéla Kroupová -
Podnikatelský záměr - otevření restaurace rychlého občerstvení
Radovan Šifra -
Podnikatelský záměr – otevření restaurace rychlého občerstvení
Michael Koranda -
Hospodaření restaurace rychlého občerstvení
Martin Hoffmann -
Podnikatelský záměr založení restaurace rychlého občerstvení
Michal Kubíček -
Personální řízení v síti restaurací rychlého občerstvení
Jan Kamiš -
Podnikatelský plán na založení restaurace rychlého občerstvení a kavárny
Jan BARTONÍK