Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví – Bc. Anna Bernátová
Bc. Anna Bernátová
Diplomová práce
Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví
Customer journey mapping for online marketing purposes in the coffee shop industry
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout hluboký vhled do procesu mapování zákaznické cesty a jeho významu pro online marketing v rámci kavárenského odvětví. V teoretické části se práce soustředí na představení základních konceptů zákaznické zkušenosti a mapování zákaznické cesty a následně analyzuje metody online marketingu, včetně aplikace modelů marketingového trychtýře, a hodnotí jejich …víceAbstract:
The primary goal of this thesis is to provide an in-depth insight into the customer journey mapping process and its significance for online marketing within the cafe industry. The theoretical part focuses on introducing the fundamental concepts of customer experience and customer journey mapping, followed by an analysis of online marketing methods, including the application of marketing funnel models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bernátová, Anna. Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémové inženýrství a informatika
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Ha Vi Phanová -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Radek Menšík -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
7. 5. 2024