Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví – Bc. Anna Bernátová
Bc. Anna Bernátová
Master's thesis
Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví
Customer journey mapping for online marketing purposes in the coffee shop industry
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout hluboký vhled do procesu mapování zákaznické cesty a jeho významu pro online marketing v rámci kavárenského odvětví. V teoretické části se práce soustředí na představení základních konceptů zákaznické zkušenosti a mapování zákaznické cesty a následně analyzuje metody online marketingu, včetně aplikace modelů marketingového trychtýře, a hodnotí jejich …moreAbstract:
The primary goal of this thesis is to provide an in-depth insight into the customer journey mapping process and its significance for online marketing within the cafe industry. The theoretical part focuses on introducing the fundamental concepts of customer experience and customer journey mapping, followed by an analysis of online marketing methods, including the application of marketing funnel models …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERNÁTOVÁ, Anna. \textit{Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/9se3p9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bernátová, Anna. Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / System Engineering and Informatics
Theses on a related topic
-
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Ha Vi Phanová -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Radek Menšík -
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights