Ing. Martina Zelinková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace hudebního tělesa Segment prostřednictvím internetu

An analysis of the marketing communications of the musical ensemble Segment through the Internet
Anotace:
Vybrané téma bakalářské práce má za cíl představit formou případových studií specifika nastavení internetových marketingových komunikací, a to ukázkou na vybraném příkladu z praxe při vedení organizace v podobě konkrétního hudebního tělesa – kapely Segment. Dále mimo jiné rozšířit povědomí o přesné náplni a funkci oboru hudebního managementu. Následně bude popsána relevance dosavadního využití online …více
Abstract:
The selected theme of this bachelor thesis is solving the issue of clarifying specifics in set of internet marketing communication of the concrete musical ensemble – music band Segment in a form of case studies. Besides other things to spread general awareness about exact content and role of music management. Afterwards it describes the relevance of previous use and application of online communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace