Analýza marketingové komunikace hudebního tělesa Segment prostřednictvím internetu – Ing. Martina Zelinková
Ing. Martina Zelinková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace hudebního tělesa Segment prostřednictvím internetu
An analysis of the marketing communications of the musical ensemble Segment through the Internet
Anotace:
Vybrané téma bakalářské práce má za cíl představit formou případových studií specifika nastavení internetových marketingových komunikací, a to ukázkou na vybraném příkladu z praxe při vedení organizace v podobě konkrétního hudebního tělesa – kapely Segment. Dále mimo jiné rozšířit povědomí o přesné náplni a funkci oboru hudebního managementu. Následně bude popsána relevance dosavadního využití online …víceAbstract:
The selected theme of this bachelor thesis is solving the issue of clarifying specifics in set of internet marketing communication of the concrete musical ensemble – music band Segment in a form of case studies. Besides other things to spread general awareness about exact content and role of music management. Afterwards it describes the relevance of previous use and application of online communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v9kl9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
Webová aplikace pro time-management on-line výuky
Vítězslav Vejnar -
On-line marketingová komunikace
David Kočí -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi