Marketingová strategie mobilních operačních systémů – Michael IGARI
Michael IGARI
Diplomová práce
Marketingová strategie mobilních operačních systémů
The marketing strategy of mobile operating systems
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingových strategií mobilních operačních systémů. Předmětem analýzy jsou dva nejvíce zastoupené mobilní operační systémy jak v České republice, tak ve světě. Jedná se o OS Android a iOS. Další částí je sestavený marketingový mix obou mobilních platforem z veřejně dostupných informací. Marketingový mix spolu s dotazníkovým průzkumem je prioritní pro hodnocení kvality …víceAbstract:
The main objective of this work is an analysis of marketing strategies of mobile operation systems. Main two subjects of this analysis are the most used mobile operation systems in the Czech Republic but also in the world. These are the OS Android and iOS. Another part of my work is composed from a marketing mix of both mobile platform from open sourced informations. Marketing mix together with a customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IGARI, Michael. \textit{Marketingová strategie mobilních operačních systémů}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/9skk1h/.
Jak správně citovat práci
IGARI, Michael. Marketingová strategie mobilních operačních systémů. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
Alexandra Mušáková -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková