Typologie zákazníků na trhu mobilního bankovnictví – Barbora Balická
Barbora Balická
Diplomová práce
Typologie zákazníků na trhu mobilního bankovnictví
Customer Typology on the Mobile Banking Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním a postoji zákazníků na trhu mobilního bankovnictví. Cílem práce je na základě postojů navrhnout typologii zákazníků na trhu mobilního bankovnictví, kteří již mají zkušenosti s mobilním bankovnictvím a v současné době jej využívají. Pro naplnění cíle diplomové práce bylo provedeno elektronické dotazování. Analýza dat byla provedena pomocí faktorové …víceAbstract:
This thesis deals with consumer behavior and attitudes of customers on the mobile banking market. The aim of the thesis is to propose a typology of customers on the mobile banking market, based on the attitudes of customers who already have experience with mobile banking and currently use it. In order to achieve the aim of the thesis, electronic questioning was performed. Data analysis was performed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135673
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv mobilních technologií na spotřebitelské chování účastníků cestovního ruchu
Ekaterina Semiashkina -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony
Eliška Doubravová -
Chování spotřebitele na vybraném trhu
Radana Skalická -
Změny spotřebního chování v důsledku rozvoje mobilních technologií v oblasti turismu
Václav Honc -
Analýza spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonů
Hana Schefczyková -
Analýza spotřebitelského chování při nákupu mobilních zařízení
Ondřej Kopp -
Analýza spotřebitelského chování
Gabriela Ševečková -
Typologie zákazníků na trhu internetového bankovnictví
Barbora Kaniová