Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení – Bc. Kateřina PALOVÁ
Bc. Kateřina PALOVÁ
Master's thesis
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Second Step program as a tool for social-emotional learning
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj sociálních a emocionálních kompetencí na 1. stupni základní školy. Vysvětluje koncept sociálně-emocionálního učení a ukotvuje jej v kontextu českého školství. Představuje program Druhý krok a možnosti jeho využití. Výzkumným problémem této práce je sociálně-emocionální učení prostřednictvím programu Druhý krok v kontextu českých základních škol. Výzkumné cíle jsou …moreAbstract:
The main topic of the thesis is the development of social and emotional competencies of students of primary schools. The concept of social-emotional learning is introduced with the emphasis on its importance. The research problem is social-emotional learning through Second Step program in the context of Czech schools. The research goals are: to confirm the effect of Second Step on social-emotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2016
Accessible from:: 29. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PALOVÁ, Kateřina. Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Analýza sounáležitosti mezi psychomotorickým a řečovým vývojem u dítěte. Pediatrická primární a sekundární prevence řeči
Renáta Jurčíková -
Problematika prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy
Dominik Hemmer -
Sociálně-emocionální učení a efektivita programu Druhý krok
Kateřina PALOVÁ -
Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok
Anna HORÁKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights