Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Královehradeckého a Pardubického kraje a jejich vzájemná komparace – Tereza Kubcová
Tereza Kubcová
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Královehradeckého a Pardubického kraje a jejich vzájemná komparace
Marketing survey of public opinion on the land use in the Regions of Hradec Králové and Pardubice and their mutual comparison
Abstract:
Tématem této bakalářské práce bylo vytvoření a zpracování marketingového průzkumu zaměřeného na veřejné mínění o využívání krajiny. Dotazníkové šetření bylo provedeno ve dvou krajích České republiky, a to v Královéhradeckém a Pardubickém kraji. Práce je zaměřena na různé způsoby využívání krajiny, tedy na soukromou i veřejnou zeleň, využívání lesní i zemědělské půdy, ale také na myslivost, rybářství …moreAbstract:
The topic of my Bachelor Thesis was making and processing of a marketing research in public opinion on landscape exploitation.Survey was taken in two Czech regions Pardubice Region and Hradec Králové Region. The thesis focuses on different exploitation of landscape which means private and public greenery, woodland and farmland exploitation and also hunting, fishing and nature conservation. Survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Roman Sloup, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBCOVÁ, Tereza. \textit{Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Královehradeckého a Pardubického kraje a jejich vzájemná komparace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Forestry and Wood Sciences. 2017. Available from: https://theses.cz/id/9sn1qm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesBachelor programme / field:
Forestry / Game Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Disinformation, fake news and public opinion: a case study of the 2022 Chilean national plebiscite
Guilherme DE OLIVEIRA SCAGLIONE
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights