Lenka BALVÍNOVÁ

Diplomová práce

Návaznost výuky matematiky 1. stupně ZŠ na matematické představy předškolních dětí z hlediska rozvoje klíčových kompetencí

Continuity of teaching mathematics first grade school math concepts to preschool children in terms of development of key competencies
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena v první části na vymezení pojmu klíčových kompetencí, teoretická východiska výuky matematiky a v druhé části na vytvoření souboru činností pomáhajících rozvíjet klíčové kompetence.
Abstract:
Thesis is focused in the first part of the definition of core competencies, theoretical foundations of mathematics in the second part on a set of activities that help develop core competencies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2011
Zveřejnit od: 1. 8. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Jana Coufalová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BALVÍNOVÁ, Lenka. Návaznost výuky matematiky 1. stupně ZŠ na matematické představy předškolních dětí z hlediska rozvoje klíčových kompetencí. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 08. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 1. 8. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická